Як зареєструвати Фізичну особу підприємства (ФОП) в Одесі, Україні



  • Generic placeholder image
    Як зареєструвати Фізичну особу підприємства (ФОП) в Одесі, Україні?
    Процедура реєстрації ФОП в Україні регулюється Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
    Питання легальної реєстрації діяльності виникає при систематичному здійсненні господарської діяльності фізичною особою, яка передбачає отримання доходу на постійній основі.
    Також легальний статус суб'єкта господарської діяльності надає можливість вести бізнес на законних підставах та вселяє клієнтам більше довіри.
    Законодавчо в Україні передбачений штраф за незаконну економічну діяльність, який становить від 17 000 до 34 000 грн.
    Перевагами легального статусу такого субєкта господарювання як Фізична особа -підприємець також є:
    - нарахування трудового стажу,
    - відкриття кредитної лінії в банку,
    - оформлення іпотеки,
    - в майбутньому – отримання пенсії,
    - наймання працівників,
    - підключення різних платіжних інструментів для отримання та виведення прибутку.

    Алгоритм реєстрації Фізичної особи-підприємця в Україні полягає в наступному:
    1. Визначення видів діяльності та підбір КВЕДів (КВЕД - код за класифікатором видів економічної діяльності. Саме КВЕД у витягу вказує на те, які послуги надаватиме Фізична особа-підприємець або які товари матиме змогу продавати).
    2. Визначення системи оподаткування та обрання групи платників єдиного податку для Фізичної особи-підприємця. Система оподаткування поділяється на загальну та спрощену (єдиний податок). Загальна система підходить для великих підприємств із великою кількістю найманих працівників, яка дозволяє будь-які види діяльності, розмір податку визначається відсотком від суми чистого прибутку за місяць. Спрощена система більш сприятлива для невеликих суб'єктів господарювання із відносно дрібними доходами та невеликою кількістю працівників. Фізичні особи-підприємці на цій системі сплачують єдиний податок – фіксовану суму чи відсоток від обсягу доходу.
    3. Подання заяви на реєстрацію та перехід на єдиний податок (за необхідності).
    4. Отримання виписки онлайн або в Центрі надання адміністративних послуг в Україні.
    5. Подання в державну податкову службу письмово або за допомогою онлайн- сервісів заяви на витяг із реєстру платників єдиного податку протягом 10 днів після отримання виписки.
    6. Отримання витягу із реєстру платників єдиного податку.
    7. Відкриття рахунку у будь-якому зручному для вас банку.
    8. Генерування електронного цифрового підпису (ЕЦП) онлайн або отримання в акредитованому центрі сертифікації ключів або отримання Smart ID при відкритті рахунку, який ідентичний ЕЦП.
    Сучасні реалії надають можливість відкриття ФОП як в паперовій, так і в електронній формі.
    1. Паперові документи подаються особисто заявником чи його уповноваженою особою або поштовим відправленням. Для цього потрібно звернутися до держреєстратора, ЦНАП чи нотаріуса.
    2. Електронна реєстрація ФОП відбувається за допомоги Єдиного державного веб- порталу електронних послуг «Дія» з використанням кваліфікованого електронного підпису.

    Юристи Агенції Міжнародного Права надають комплекс послуг, який включає консультування та юридичний супровід всіх етапів реєстрації ФОП як в паперовому так і в електронному варінті, а саме: підбір КВЕДів, підбір найбільш сприятливої системи оподаткування майбутнього суб'єкта господарської діяльності, заповнення заяви для подання реєстрації в паперовому варінті, супровід реєстрації ФОП онлайн.